  • Data: 2023-04-08 09:17:22
    Temat: Re: Karetka zatrzymana przez policję
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Apr 2023 08:55:43 +0200, Shrek wrote:

    > Niby normalnie jestem spokojny, ale lecenie w chuja źle na mnie działa,
    > więc raczej nie ten przypadek;)
    >
    > Z drugiej strony jak miałem szlifa na moto (straty w zasadzie minimalne)
    > z udziałem autonusu miejskiego w miejscu gdzie poranny paraliż murowany,
    > to się pozbieraliśmy i umówiliśmy na rozmowę na pętli zamiast blokować
    > główną arterię miasta w godzinach szczytu i wkurwiać pasażerów. Koleś
    > wykrecił do swoich "inspektorów" że miał taką sytuacje, poprosili mnie
    > do telefonu zapytali się czy się zgadzam na takie rozwiązanie, żeby nie
> [...]

    Dla rozrywki jechales, albo szczesliwie petla byla blisko,
    bo normalnie to obywatel nie bardzo ma ochote jechac na drugi koniec
    miasta :-)

    No ale spokojnie mozna sie umowic na drugi dzien w zajezdni czy innym
    biurze - niech oni sobie z kierowcą porozmawiają, film z kamery
    obejrzą, i papiery do odszkodowania wypiszą.

    J.