  • Data: 2007-09-16 19:55:50
    Temat: Re: Karany czy nie ?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MAJA-BIURO napisał:
    > Wiem, ze jestes oszolomem, bo czytuje ta grupe dluzszy czas, zreszta

    Jest czy nie jest ma w tym wypadku rację.

    > Polecam lekture SJP, jezeli dla Ciebie osoba ktora popelnila przestepstwp
    > paserstwa, nie jest przestepca i paserem to pogratulowac.

    Nie jest.
    Widzę, że usilnie chcesz etykietować ludzi, czemu to ma służyć?
    Zatarcie służy temu by ludzie mogli odzyskać szanse na nowe życie bez
    piętna i jest to w interesie społeczeństwa bo daje szansę, że
    człowiekowi będzie zależało na uczciwym życiu.

    > To po ilu latach od ostatniego stosunku profesjonalna dziwka staje sie dla
    > ciebie dziewica???

    A czy Ty jesteś gówniarzem mimo, że od ostatniego nasrania w gacie
    minęło XX lat ?

    Arek

    --

    www.eteria.net