  • Data: 2007-09-16 21:05:13
    Temat: Re: Karany czy nie ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fck3ip$kp0$1@nemesis.news.tpi.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Spróbujemy Cię reedukować.
    Ty już o sobie w liczbie mnogiej?
    To może spróbujeMY cię leczyć?

    > Spróbuj na spokojne się zastanowić i odpowiedzieć na pytanie, czy w
    > opisanym wypadku AB popełnił przestępstwo paserstwa, czy nie. Bo jeśli
    > popełnił, to nikt go o nic nie pomawia, a jedynie stwierdza stan
    > faktyczny.
    Usiądź wygodnie, odpręż się, przeczytaj co napisałem i spróbuj zainicjować
    proces myślenia.
    Jeśli ci się udało albo uważasz, że się udało - czytaj dalej, tak czy
    inaczej nie ma żadnego poważnego niebezpieczeństwa.
    Otóż AB czy tam XY popełnił przestępstwo, odbył karę, skazanie uległo
    zatarciu zatem twierdzenie, że jest on przestępcą stanowi pomówienie.
    Nawet nazwanie go _byłym_ przestępcą uważam za ryzykowne wobec _zatarcia_
    które czyni fakt skazania niebyłym.

    --
    Jotte