    From: "PPB" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kamera
    Date: Sat, 5 Aug 2006 21:21:37 +0200

    <w...@p...onet.pl> pisze:

    > jak najbardziej. Dostales kwitek z data o dostarczeniu kamery do serwisu?

    Niestety - jedyna data, jaką ma, to data złożenia reklamacji (tzn. mam
    potwierdzenie przyjęcia przez jeden z punktów sprzedawcy w moim mieście -
    ten, w którym kupiłem kamerę). Czy przepływ dokumentów po tym czasie ma
    jakiś wpływ, czy też jest to wewnętrzna sprawa sprzedawcy?

    > nie bardzo rozumiem. sprzedawca wykaze, ze co?

    Że sprzęt jest zgodny z umową.

    > wg wlasciwosci ogolnej - sądem właściwym do rozpoznania sprawy jest sąd
    > miejsca
    > zamieszkania lub siedziby pozwanego.
    >
    > pozdrawiam
    > d.