  • Data: 2007-08-31 22:22:02
    Temat: Re: Kaczmarek
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent pisze:

    > 1. co mowil, na pewno nie w taki sposob jak Z.,

    Każdy ma inny charakter i ekspresję.

    > 2. co by bylo gdyby sie z tym typem nie pokazal na konferencji,
    > zgnojenie, utrata pracy, srodkow do zycia. On (jak wynika z relacji
    > <dziennikarzy newsweeka nie jego, popatrz na jego wywiad>) juz za czasow
    > konferencji byl nastawiony na antyziobrowo

    A tym to mnie rozśmieszyłeś :)

    > faktem jest ze milczenie gdy dzieja sie takei rzeczy jest zlem ,ale
    > jezeli mowil o tym Lechowi K. ( aw to wierze, i dziekuje za takieg
    > pprezydenta) to zmienia troche postac rzeczy.

    A ja uważam że mamy fatalnego prezydenta. Nawet wałęsa był lepszy. miał
    przynajmniej swój urok.

    > Przewazala insynuacja czy prawdopmownosc?

    Oczywiście że przeważała insynuacja i propaganda. Jak to na konferencji
    prasowej :)

    > wiem ze teraz czesciowo klamie, ale
    > 1. moze to miec mie czadnego znaczenia odonosnie przecieku

    Kłamie nie tylko co do przecieku. Ale o co do tego co opwowiada.

    Oj naiwny jesteś, naiwny ... Wierzysz w to co mówią w TV :)

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/