  • Data: 2007-08-31 22:48:12
    Temat: Re: Kaczmarek
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tym to mnie rozśmieszyłeś :)

    a to czemu, kim on jest dzisiaj? Byl prokuratorem a jest formalnie
    nikim. A co do wywaiadu, dziennikarze newsweeka mowili mu ze wedle ich
    infromacji juz jakis czas temu grozil (to nie on im moiwl a oni jemu
    a tutaj masz jak to skomentowal ziobro , kuzwa, w pysk bym mu na jego
    miejscu strzelil http://wideo.gazeta.pl/wideo/0,0,4427505.html )ziobrze
    ze jezeli czepi sie jego rodziny to on nie bedzie przebierac w srodkach..

    > A ja uważam że mamy fatalnego prezydenta.

    przeciez nie stoi to w sprzecznosic z tym co napisalem :)

    Nawet wałęsa był lepszy. miał
    > przynajmniej swój urok.

    > Oczywiście że przeważała insynuacja i propaganda. Jak to na konferencji
    > prasowej :)

    on nie wystepowal sam zawsze z ziobro i zawsze ziobro pierd. od rzeczy,
    insynujujac mieszajac nazwe partii z zarzutami, nie zgdoze sie tutaj.

    > Kłamie nie tylko co do przecieku. Ale o co do tego co opwowiada.
    >
    > Oj naiwny jesteś, naiwny ... Wierzysz w to co mówią w TV :)

    konkrety konkrety (wlasnie konkrety cenie), ja oceniam na podstawie
    wlasnych obserwacji + tego co mowia dane osoby a nie inni o tych
    wypowiedziach. POszukaj konferecji obu tych Panow i zobacz jkto i wjaki
    sposob zabiera glos. Zawsze uwazalem ze ten Pan tej 'sitwy' nie pasuje.
    Gdybym wierzyl to co mowia w tv to byl kochal ziobre a jak jest sam
    wiesz :)

    P.
    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał