  • Data: 2007-08-31 23:24:16
    Temat: Re: Kaczmarek
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sowiecki Agent napisał:
    > stenogramy z czego ? z podsluchow? Mnie rozbraja wniosek ze slowa "Nie
    > wypieraj sie" sa odierane ajo niewypieranie sie nieprawdy.

    Tak z podsłuchów.
    Rozwalają mnie wnioski jakie wyciągają z tych rozmów.
    Jestem święcie przekonany, że z tej obecnej rozmowy na grupie wysnuliby,
    że szykowaliśmy wysadzenie Pentagonu.
    To po prostu pokazuje skalę paranoi prokuratorów. :(

    Ale jak ktoś lubi układy i spiski to ja się zapytam nadzoru giełdowego -
    kto kupił ostatnio duże ilości opcji na spadek akcji paru spółek np.
    Biotonu, Petroinvestu itd. :)
    Dyć stał się w jeden dzień hipermilionerem :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com