  • Data: 2007-09-01 06:53:10
    Temat: Re: Kaczmarek
    Od: stern <s...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Fri, 31 Aug
    2007 22:41:56 +0200, Johnson zeznał(a):

    > Co nie zmienia faktu, że to starta papieru, czasu i pieniędzy.
    > Okoliczność co do której "składał" Kaczmarek - przyjmując że tak było -
    > nie ma żadnego lub prawie żadnego znaczenia.

    Johnson, a powiedz Ty mi jedną rzecz (bo sie zastanawiam kto zwariował).
    Czy Twoim zdaniem można sprawcy przestępstwa z 241 postawic zarzuty z 233
    (czy nie działa w ramach prawa do obrony). Bo chyba w sprawie Rywina było
    jakoś podobnie, ale nie znam szczegółów i mogłem coś pomylić.)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911