  • Data: 2012-04-06 23:30:32
    Temat: Re: [KP] Zakres obowiązków
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-06 16:46:41 +0000, Buster <r...@w...p.lodz.pl> said:

    > Witajcie.
    > Odpowiedzcie mi na pytanie, czy możliwe jest zawarcie w zakresie
    > obowiązków punktu mówiącego, że w przypadku specjalnych okoliczności,
    > pracownik będzie wykonywał inne polecenia przełożonego?

    Jest możliwe. Można też tam wpisać, że pracownik powinien jeść na
    śniadanie płatki. Z takim samym skutkiem.
    Z kodeksu pracy wynika, że pracownik ma obowiązek wykonywać polecenia
    przełożonych w zakresie swojego stanowiska pracy - wpisywanie nic nie
    mówiącego:
    "...a jakby coś, ale nie napiszemy co, to pracodawca coś, ale nie
    napiszemy co, a pracownik coś, ale nie napiszemy co..."
    nie ma sensu i do niczego się nie przyda przed sądem.

    --
    Bydlę