  • Data: 2005-12-28 00:25:01
    Temat: Re: Jestem z?odziejem!!!
    Od: fizzzi <f...@...e.z.to.ciach.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Dec 2005 14:45:36 +0100, Przemek R...
    .pl> wrote:

    > U?ytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > i juz widac ze jestes totalnym nieukiem,
    >
    > bibkioteki:
    > do gui np:
    > -wxWidgets
    > -gtk
    > -fltk
    > cos na wzor delphi - lazarus z biblioteka fcl, lcl
    >

    > zamiast directX- open GL ktory nie odbiega jakos znaczaca od tej
    > pierwszej
    >
    > wystarczy dobre checi, monopl nie tworzy mircrosoft tylko programisci
    > wybierajacy srodowiska tworzone pod ten system i decydujacy sie pod iego
> [...]

    albo wejsc na strone http://www.ubuntu.com/
    kliknac na linka ship-it
    wypelnic formularz, podac swoj adres.
    poczekac 4 tygodnie i listonosz Ci go przyniesie do domu.
    Nie placisz nawet za koszta tloczenia CD ani kosztow przesylki.
    Po prostu za darmo.
    wiecej info na www.ubuntu.pl
    Ubuntu jest 100% GNU

    Fizzzi