  • Data: 2005-12-28 14:07:12
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: Pav <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek napisał(a):

    > Spróbowałem. W mandrake 10,0 nawet aparatu Canon A75 nie wykrył a XP bez
    > problemu. To tak pierwszy przykład z brzegu.

    Serio?A mi właśnie wykrył!Ten sam Linux!To była pierwsza rzecz której
    spróbowałem po pierwszym zainstalowaniu Linuksa.Właśnie ten Linuks i ten
    aparat.Coś kręcisz.

    > Gothic II? Morrowind? Call OF Duty? Jakie nowe gry?
    Jak pisałem- nie wiem-zapytaj na forum linuksowym to cie zaleją
    odpowiedziami.

    > Dlatego nie masz pojęcia. Pod XP żaden wysiłek nie jest potrzebny gdyż
    > większość rzeczy nad którymi linuksiarz musi kombinować robi się w XP
    > "samo".

    No to jest problem producentów gier a nie systemu, ale Ty twierdzisz ,że
    się nie da, więc Ci napisałem, że jednak się da.