  • Data: 2005-12-28 12:32:51
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: Pav <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek napisał(a):

    > Tylko nie próbuj nikomu wmawiać, ze Linuks to system do "domowego"
    > komputera.

    Owszem do domowego.

    > Ani tak prosty w obsłudze

    Prostszy niż winda,osobiście regularnie używam mandrivy 2006, i imho
    jest prostsza i logiczniejsza niż winda.Może najpierw spróbuj a potem
    się wypowiadaj

    > ani w modne gry nie pograsz.

    Pograsz pograsz,może nie we wszystkie ale masa gier działa pod Linuksem,
    a część z tych które działają tylko pod windą podobno da się odpalić pod
    Linuksem przy minimalnym wysiłku (piszę podobno, bo tak czytam na
    grupach linuksowych, sam nie gram

    A domowy znaczy
    > również dla dzieci jak i miłosników symulatorów.

    Ciekawa definicja..ale znam parę dzieciaków które spokojnie "bawią się"
    mandrivą, i jakoś im to lepiej idzie niż staruszkom:D