  • Data: 2005-12-28 11:11:04
    Temat: Re: Jestem z3odziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pakiet czionek MS mozesz dograc na kazda dystrybucje, msttcorefonts sie
    > nazywa (ale brak tam Tahomy).Z tego co zrozumialem z licencji mozesz
    > uzywac tych czcionek tylko do celow non-profit.

    tak wiem ze mozna dograc, tutaj jednak jest wzystko na tacy, praktycznie nie
    odczuwasz istotnej roznicy przy przesiadce z win na linuxa.
    (przy inych dustrybucjach , mandrake, aurox, odczuwalem)

    > w pewnym sensie, producenci gier dostosowuja sie do rynku , a jesli na
    > rynek systemow operacyjnych zmonopolizowany jest przez Microsoft to trudno
    > sie dziwic producentom oprogramowania.

    jezlei by wybierali takie biblioteki ktore pozwola im tworzyc oprogramowanie
    na obie platformy (np openGL, patrz np www.blender.org )
    to niktzdrowy na umysle nie wybralby koercyjnego systemu jezlei wszystk
    bedzie mogl uruchomic na darmowym pelnym systemie .
    (i nie bedzie ryzykowac sprawa karna.) Microsoft dostarcza wygodnych
    narzedzi (directX) ale nikogo nie zmusza do ich uzywania.