    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jestem podejrzany
    Date: Tue, 10 Dec 2002 15:08:05 +0100

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam> napisał w
    wiadomości news:at4qjf$feh$1@news.tpi.pl...
    > Czyżby pomroczność jasna? :-)
    > Jednego uniewinnili, ale miał poważne pozaprocesowe argumenty. Tym może
    się
    > nie udać. Nie te progi. :->
    >
    > --
    > Robert Tomasik
    > IDKey PGP: 0x9B725EF3

    Nie znam się na tym ale biorę to na logikę.
    Sądzę że po wypadku w samochodzie było sporo szkła
    od rozbitych szyb. Jeżeli siedział pasażer na siedzeniu to
    stosunkowo niewiele tego szkła było na miejscu pasażera.
    Poza tym, czy doznałeś jakiś ran podczas wypadku, jeżeli
    miałeś np. rozbitą głowę to być może będzie krew na tapicerce.
    Można w końcu w takim przypadku zbadać grupę, a trudno
    żeby kierowca pozostawił ślady krwi na tapicerce przed pasażerem.
    Poza tym jeżeli wysiadałeś z samochodu od strony kierowcy
    to przy zgniecionym samochodzie i ograniczonej ilości miejsca,
    pewnie najpierw wczołgałbym się na kolanach na siedzenie kierowcy
    i w ten sposób otwierał drzwi, a nie z pozycji siedzącej jak kierowca,
    a to świadek powinien zauważyć.
    pasy? Czy mieliście je założone? Być może to też ślad że siedział obok
    pasażer (może podczas wypadku coś się zaklinowało i zostały w takiej
    pozycji która wskazuje na to że ktoś je odpiął).
    Mówisz że drzwi były zaklinowane, czy były wgniecione?
    Jeżeli tak to być może doznałeś uszkodzenia ciała z prawej strony
    właśnie przez te drzwi, a w przypadku kierowcy tego typu uszkodzenie
    nie było by być może możliwe. Musisz się jeszcze zastanowić, może
    coś innego mogło by wskazywać na to że byłeś pasażerem, sam
    wiesz jak wygląda samochód.
    Mam nadzieje że faktycznie nie kierowałeś pod wpływem alkoholu
    i że podsuwam, może mniej lub bardziej użyteczne pomysły niewinnej
    osobie. Jestem zdecydowanym przeciwnikiem jazdy pod wpływem alkoholu!!!

    Pozdrawiam

    Darek