  • Data: 2009-06-22 08:21:37
    Temat: Re: Jazda po spożyciu.
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś w błędzie. Takich spraw jest kilka na rok w skali jednostki Policji
    > stopnia powiatowego. Chodzi o to, by ewentualny pościg nie skończył się,
    > jak we Wrocławiu ostatniej nocy.

    lepiej nie skazac 5 winnych niz nieslusznie skazac jednego.

    Domniemanie niewinnosci u nas nie funkcjonuje. U nas niczego sie nie
    udowadnia tylko przesluchuje swiadkow. A dowod ze swiadka jest gowniany i
    gowno warty.

    Na mojej sprawie zeznawal ostatnio policjant:

    "Obwiniony jechal okolo 60km/h, zblizal sie do swiatel. Gdy zapalilo sie
    swiatlo zotle byl 20 metrow od swiatel, gdy zapalilo sie czerwone byl 10
    metrow od swiatel."

    Biegly: "swiatlo zolte swiecilo sie 3 sekundy. Przy takim opisie obwiniony
    jechalby 11km/h. Moze swiadek sie pomylil".

    na to policjant: "tak, chyba sie pomylilem, obwiniony musial jechac
    70-80km/h".

    Gdyby zeznania policjanta byly spojne to bym mial przekichane. Dowodow mojej
    winy nie bylo bo nie mieli wideorejestratora ale na oko widzieli, ze
    jechalem za szybko.

    Icek