  • Data: 2009-06-22 18:43:20
    Temat: Re: Jazda po spożyciu.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1n56v$9lg$1@node1.news.atman.pl...
    > lepiej nie skazac 5 winnych niz nieslusznie skazac jednego.
    > Domniemanie niewinnosci u nas nie funkcjonuje. U nas niczego sie nie
    > udowadnia tylko przesluchuje swiadkow. A dowod ze swiadka jest gowniany i
    > gowno warty.
    > Na mojej sprawie zeznawal ostatnio policjant:
    > "Obwiniony jechal okolo 60km/h, zblizal sie do swiatel. Gdy zapalilo sie
    > swiatlo zotle byl 20 metrow od swiatel, gdy zapalilo sie czerwone byl 10
    > metrow od swiatel."
    > Biegly: "swiatlo zolte swiecilo sie 3 sekundy. Przy takim opisie
    > obwiniony
> [...]

    Za szybki, ale przecież nie chodziło o liczby, tylko, że nie zdążyłeś niby
    wyhamować przed światłami. Co do meritum zagadnienia nie zajmuję żadnego
    stanowiska, bo nie widziałem tego.

    Nie trzeba być biegłym by ustalić, że jadący 60 km/h samochód w ciągu 3
    sekund przejeżdża 50 metrów, więc coś tu nie pasuje z tymi odległościami.
    By udało Ci się w takiej sytuacji wjechać na czerwonym, to musiałbyś być
    nie 20, a właśnie ponad 50 metrów od skrzyżowania. Inaczej nie ma silnych i
    jednak załapiesz się na żółte.