  • Data: 2009-06-25 00:23:32
    Temat: Re: Jazda po spożyciu.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1schp$2b6$1@node1.news.atman.pl...
    > Nie
    > mu
    > taaaaa. W mojej ocenie bedzie inaczej ;) Ale zdarzaja sie wyjatki.
    > Myslisz, ze policja widzac takiego delikwenta bedzie sprawdzac czy ma
    > kluczyki? Laweta, dolek, zarzuty, odebranie prawka, rozprawa. Jak ma
    > dowody na to, ze nie prowadzil - uniewinnienie. Jak nie ma a do tego
    > pyskowal do policjantow to ma 99,99% wyrok skazujacy.
    > Icek

    Jest coś takiego, jak protokół zatrzymania rzeczy i kwit depozytowy w
    aresztach. Jak ani tu, ani tu nie ma kluczyków, to średnio inteligentny
    szympans spokojnie wykaże w sądzie, że to było co najwyżej nieudolne
    usiłowanie, bo odjechać przecież nie mógł. tyle, ze najczęściej delikwent
    kluczyki ma, bo jakoś do tego samochodu wejść musi i w tym tkwi problem.