  • Data: 2009-06-24 07:58:01
    Temat: Re: Jazda po spożyciu.
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie

    > Jak nie ma kluczyków i nie spina właśnie kabli, to chyba nikt nie będzie
    mu
    > imputował, ze jechał.

    taaaaa. W mojej ocenie bedzie inaczej ;) Ale zdarzaja sie wyjatki.

    Myslisz, ze policja widzac takiego delikwenta bedzie sprawdzac czy ma
    kluczyki? Laweta, dolek, zarzuty, odebranie prawka, rozprawa. Jak ma dowody
    na to, ze nie prowadzil - uniewinnienie. Jak nie ma a do tego pyskowal do
    policjantow to ma 99,99% wyrok skazujacy.

    Icek