  • Data: 2009-06-22 09:14:55
    Temat: Re: Jazda po spożyciu.
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1lsue$fps$1@inews.gazeta.pl...

    > Jesteś w błędzie. Takich spraw jest kilka na rok w skali jednostki Policji
    > stopnia powiatowego. Chodzi o to, by ewentualny pościg nie skończył się,
    > jak we Wrocławiu ostatniej nocy.

    No jakoś ci nie wierzę. A chyba wiesz, że mam ciut szerszy wgląd niż
    powiatowy.
    Nie słyszałem o żadnym zarzucie w sprawie usiłowania. Co najwyżej policjanci
    zeznali, że widzieli jak podjechał, ruszył itp. I wtedy było 178a choć
    możliwe, że gościu stał. W myśl zasady, że pijakowi i tak nie uwierzą.

    --
    Pzdr
    Leszek