  • Data: 2007-08-03 14:26:52
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: stern <s...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Fri, 03 Aug
    2007 16:08:09 +0200, Henry (k) zeznał(a):

    > W tym wątku kierujemy się tylko
    > uproszczeniem, że to właśnie przez światła zmalała tendencja wzrostowa
    > ilości zabitych. Ale poważny statystyk by nasza to wyśmiał.

    Cały wątek jest o tym, czy ma to wpływ czy nie.

    Napisałeś, że dowodem na to, że światła mają wpływ na wzrost
    bezpieczeństwa jest to, że takim uproszczeniem się kierujemy, czy mnie
    oczy zmyliły?

    Czyli umówiliśmy się, że tak jest, a dowody się dopasuje, czy o co Ci
    chodzi?