  • Data: 2007-08-03 20:19:53
    Temat: Re: Jazda na ?witłach w dzień ...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Aug 2007, Circulus V. wrote:

> [...]
    [...]
    > Ile lat mądralo musisz płacić składkę, żeby odłożyć 100.000 złotych? Hę?
    [...]
    > A ja sobie nie życzę ze swoich składek pokrywać koszty twojej swawoli.

    Niestety to jest koszt wprowadzania przymusu w urzędowej formie - jakby,
    tak jak tu pisali, istniał obowiązek zawarcia umowy, ale sama umowa
    była dobrowolna, to nic by nie było nikomu do jej warunków - kto by
    chciał ubezpieczałby się tam gdzie wymagają zapinania pasów i jazdy
    na światłach, kto nie - tam gdzie nie (i nie pisz, że to światła
    innych są potrzebne :>, bo piesi też nie mają).
    W układzie "bezpośredniego przymusu" pokrywasz nie tylko składki
    na leczenie "swawolnych na drodze", ale takoż łażących w Tatry,
    uprawiających "wyczyny" (bo chyba składki ZDROWOTNEJ na innych
    warunkach nie płacą, prawda?), "zawodów ryzyka" itp.
    Ja zresztą też. I Johnson też.
    Trudno więc nie przyznać pewnej racji jak ktoś kombinuje: "w końcu
    na narty nie jeżdżę, to COŚ z prawa do ryzyka mi się należy" :>

    pzdr, Gotfryd