  • Data: 2007-08-03 14:46:17
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f8v6p9$s2$3@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Moje doświadczenie jest takie że miejsce takich jak ty jest ...
    > Czy też mamy ustawowo legalizować moje "przemyślenia" :) ?
    Ty się lepiej nie nabijaj. Widzisz przecież, że jak Wraku sobie o czymś
    zamarzy, to w końcu to wprowadzają.
    A jak sobie "jako kierowca" zamarzy o ograniczeniu prędkości w zabudowanym
    do 30, w niezabudowanym do 50 (bo może mimo obligatoryjnych swiateł nie
    będzie wystarczająco widział) to co zrobisz?
    Albo zamarzy o obowiązkowej jeździe samochodem w kasku?
    Albo zamarzy o obowiązkowym egzaminie z przepisów co roku?
    Albo zamarzy o... tfu!, co ja mu będę chore pomysły podsuwał, jeszcze
    faktycznie zamarzy i wprowadzą. ;)

    --
    Jotte