  • Data: 2007-08-03 14:04:14
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Aug 2007, Henry (k) wrote:

    > Argument z pieszymi i rowerzystami się pojawia często i jest bzdurny.
    > Jeśli w wyniku wprowadzenia tego przepisu zginie 30 kierowców samochodów
    > mniej i zginie 10 rowerzystów więcej, to i tak w sumie zginęło 20 osób
    > mniej. No chyba że mnie przekonasz iż życie rowerzysty jest więcej warte
    > niż życie kierowcy samochodu.

    W żadnym wypadku.
    Na logikę, przede wszystkim powinni być chronieni ci którzy nie
    sš winni wypadku ani nie wybrali sobie za kierowcę winnego
    (z uwzględnieniem oczywiœcie że piesi i rowerzyœci bywajš winni),
    ale do tego byłoby potrzeba danych korelacyjnych (kto z *winnych*
    zginšł a kto zabił innych uczestników ruchu).

    pzdr, Gotfryd