  • Data: 2007-08-03 20:37:14
    Temat: Re: Jazda na œwitłach w dzień ...
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 3 sierpnia 2007 14:58
    (autor Circulus V.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <2...@4...com>):

    > Jego zdrowie, ale nie jego pieniądze. Ogromne pieniądze, jakie kosztuje
    > leczenie skomplikowanych urazów.

    A to jest inne zagadnienie.... Ogólnie całe działanie medycznych jest innym
    zagadnieniem.

    Wot dzisiaj np. rozważałem sobie dlaczego haracz na NFZ płacę taki sam,
    skoro szpitale nie dostają kasy bo strajk. NFZ zbiera na kolejne marmurkowe
    sale posiedzeń?

    BTW: Twój program źle koduje polskie znaki w temacie.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl