  • Data: 2009-07-18 21:34:16
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > Co Waszym zdaniem konkretnie źle zrobiono?

    Wszystko. Począwszy już od samego podejścia a skończywszy
    na umywaniu skrwawionych rąk.

    Pisałeś o barykadzie. Są tylko jej dwie strony.
    Ta po której ludzkie życie szanuje, chroni i ratuje oraz ta - bandycka -
    gdzie ludzkie życie nic nie znaczy.
    Gdzie jest policja - widać jak na dłoni :(
    I nawet jakby prawo pozwalało strzelać glinom do dziecka wystawiającego
    im język to nadal byłaby to bandycka strona barykady.
    Łapiesz to czy nie?

    > Bezpośrednio po akcji twierdziłem, że jest wszystko OK!
    > Teraz i sąd na takim stanowisku stanął,a Wy dalej
    > próbujecie szukać dziury w całym.

    Zapomniałeś dodać, że sąd stanął na takim stanowisku wbrew świadkom,
    wbrew opiniom biegłych i wbrew naruszeniom prawa wskazanym przez
    oskarżenie. Ale tak właśnie jest w państwie policyjnym.

    Zadałem Ci retoryczne pytanie. Powtórzę je:
    Czy o taką Polskę walczyliśmy, w której rodzice muszą się martwić czy
    dziecko wróci cało do domu czy też zostanie rozstrzelane przez policję
    bo pokazało im język, wystawiło goły tyłek czy nawet - o zgrozo! na pal
    go! - uciekało.
    O taką ?

    Arek

    --