  • Data: 2009-07-19 01:12:13
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h3te3u$opl$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Co Waszym zdaniem konkretnie źle zrobiono?
    W sumie niewiele - kogoś tam nieistotnego zastrzelono...

    > Bezpośrednio po akcji twierdziłem, że
    > jest wszystko OK!
    > Teraz i sąd na takim stanowisku stanął,
    Co z tego, że coś tam sobie być może twierdziłeś?
    Sądy stawały na stanowisku i w latach 50-tych.
    Dziś nazywa się to często morderstwami sądowymi.

    > a Wy dalej
    > próbujecie szukać dziury w całym.
    Obywatele płacący podatki na służby publiczne w tym policję i wymiar
    sprawiedliwości są z tego powodu de facto ich pracodawcami. Pracodawca ma
    prawo oceniać swoich pracowników.

    --
    Jotte