  • Data: 2009-07-19 10:52:26
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Michał <r...@x...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > W wolnej chwili rzuć uprzejmie okiem na art. 22 Ustawy o Policji i
    > przestań się czepiać tego szwagra, bo to w całej sprawie nic nie zmienia.

    Napiszę dobitniej - do czego został owy szwagier przybrany? Nie
    twierdzę, że nie by potrzebny, ale... planowano zatrzymać jedną osobę, w
    akcji brało udział kilku policjantów i wygląda to bardziej na zabranie
    turysty na safari.

    > Przyznam, że nie wiem, o co Ci chodzi. Planowane było zatrzymanie pod
    > domem. Nie planowano zatrzymania na skrzyżowaniu.

    Czyli jednak przyznajesz, że akcja była planowana a jedynie "wyszło jak
    zawsze"?

    Jestem tymi wydarzeniami zbulwersowany, bo na miejscu tych chłopaków
    mógłby być każdy. Policja nie dotrzymała procedur, kowboje
    niedostatecznie byli oznakowani (pomimo nocy mieli wywieszone jedynie
    odznaki) i krzyczeli do poruszającego się pojazdu.

    To wygląda albo na egzekucję albo na spontaniczną chęć postrzelania.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/