  • Data: 2009-07-18 13:48:32
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > Osobnik posiadający mail N...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > tak, tylko pamietaj, ze oni ich gonili i zatrzymywali w taki a nie inny
    > sposób bo ich z kims pomylili.

    Takiej wersji obrony nie był w stanie odrzucić ten sąd.
    My w sądzie nie jesteśmy.

    Im bardziej starannie ktoś "omija" kwestie że policjanci byli
    nieumundurowani i nie jechali oznakowanym radiowozem oraz *jak*
    dokładnie przystąpili do "zatrzymania" tym bardziej mnie przekonuje
    o swoim "podświadomym" przekonaniu o bezspornej *WINIE* policjantów.

    Mówienie tak że "niezorientowany" może odnieść wrażenie że chodziło o
    umundurowanych policjantów, oznakowany radiowóz i "machanie lizakiem"
    jak dla mnie jest oznaką durnoty w dostrzeganiu kluczowych kwestii
    (które można różnie oceniać) lub sukinkockiej manipulacji jeśli dostrzega
    się ich "kluczowość" a chce się dać czytelnikowi możliwość odniesienia
    błędnych wrażeń/przyjęcia nieprawdziwych założeń.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Koza urodziła bliźnięta: