eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem. › Re: państwowa gospodarka prześcignęła kapitalistyczną-wolnorynkową? [was: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.]
  • Data: 2009-07-18 16:04:21
    Temat: Re: państwowa gospodarka prześcignęła kapitalistyczną-wolnorynkową? [was: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h3spcn$9sp$1@news.ds.pg.gda.pl Michał
    <r...@x...cy> pisze:

    > Chyba żaden rozsądny liberał
    To istnieje cos takiego jak rozsądny liberał???
    Przecież to tak samo jak rozsądny komunista! ;)

    > nigdy nie twierdził, że pojęcie wolnego rynku ani kapitalizmu jest ostre.
    A ktoś twierdził, że ktoś twierdził?

    > Nie jest ostre podobnie jak większość innych pojęć nauk społecznych. Przez
    > różnych teoretyków pojęcia te są różnie definiowane, zaś wśród liberałów
    > jest wiele nurtów.
    Otóż to - przez teoretyków. To wiele wyjaśnia.
    Liczy się jednak przede wszystkim rzeczywistość i to ci właśnie tłumaczyłem.

    Prawdę powiedziawszy, to ja nie do końca rozumiem o co ci z tymi twoimi
    teoriami chodzi.
    Znaczy co? Wiesz jak ma być, jak będzie dobrze i co jest źle, a inni się nie
    pokapowali?

    --
    Jotte