  • Data: 2009-07-18 16:05:15
    Temat: Re: państwowa gospodarka prześcignęła kapitalistyczną-wolnorynkową?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h3sppq$9sp$2@news.ds.pg.gda.pl Michał
    <r...@x...cy> pisze:

    > To dość trudna decyzja
    Skoro tak - podziwiam zatem podjęcie tego heroicznego trudu.
    Jesteś wyjatkowo mężny.

    > Teraz już cię żegnam, bo posługujesz się pustosłowiem.
    Podziwiam i ten akt determinacji.
    Ale udział w dyskusji - w tym publicznej - nie jest obowiązkowy.
    W sumie decyzja słuszna - topisz żałośnie, więc czas wiać.

    > np. "uczniak przy tablicy"
    No dajże, chłopie, spokój.
    Przecież to trzeba by mieć ego rozrosłe jak nieoperacyjny hemoroid, żeby to
    uznać za zniewagę.
    Ot, pobłażliwe określenie uzasadnione dziecinnymi wywodami i tyle.
    A ten mi się tu zaraz obraża...

    > "Karne obozy pracy? Łamanie praw człowieka? Tortury? Egzekucje?
    > Nędza, niewolnicza praca (w tym dzieci)?"
    > Jeśli ja tego nie napisałem a wspomniałem jednoznacznie o _elementach_
    > wolnego rynku, to przytaczanie w/w jest dopowiadaniem czego przedmówca nie
    > napisał.
    To są, chłopcze, pytania - nie dopowiedzenia.
    Po czym to poznać?
    Ano po znaku zapytania na końcu zdania. Wygląda on tak: "?".

    --
    Jotte