  • Data: 2010-02-05 11:36:21
    Temat: Re: Jaki wiek mająkreskówki?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-03 19:43, tg pisze:
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    >
    > kolejne sa generowane tak czy inaczej

    No ale w mniejszym zakresie.

    a paradoksalnie moglaby byc wieksza
    > kontrola nad producentami gdyby odbiorcy nie robili wszystkiego co sie
    > da zeby nikt im nic nie mogl udowodnic

    I co, nagle uważasz, że dzięki pozwoleniu na takie materiały ich liczba
    by się zmniejszyła, a producenci wpadali, bo pedofile nie bojąc się kary
    by rozpowszechniali materiały z podniesionym czołem doprowadzając jakimś
    cudem tym do producentów?

    > slowo wyjasnienia - jestem przeciw owej proponowanej legalizacji, ale
    > penalizowanie posiadania zdjec babek z malymi cyckami czy rysunkow to
    > *skrajny* debilizm

    No przecie sam się zdziwiłem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek