  • Data: 2010-02-06 15:59:35
    Temat: Re: Jaki wiek mają kreskówki?
    Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 6 lutego 2010 12:20. carbon entity 'Przemysław Adam Śmiejek'
    <n...@s...pl> contaminated pl.soc.prawo with the following letter:

    > Ale zakaz ma być na małżeństwa czy na pornografię?

    No ale dlaczego odmówić luksusowej i niszowej przyjemności małego cyca
    szerokim masom? Dla udupienia kilku zboków, którzy rwą panny poniżej
    ukończonej ustawowej 15-tki (Polska) czy 16-tki (bo zdaje się tyle jest w
    Australii)?

    > ależ młode cycate też są, a stare płaskie również.

    No nie mów mi, że większość amatorów małocyckowych pornosów lubi kobity w
    wieku własnych żon. Właśnie po to ogląda małe i sterczące, że są młodsze.

    A tak w ogóle to rozmowa zeszła już bardzo na tory wytyczone przez
    nieboszczyka malarza Starowieyskiego: "Cyc nie kutas, stać nie musi".
    Prawo, które ingeruje w gusta wizualne to czystej wody orwellizm, Liga
    Antyseksualna. Niedługo już puszczenie oczka do młodej panny w wieku
    nieznanym to będzie "gębozbrodnia".