  • Data: 2020-12-16 13:10:33
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fd8990c$0$516$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 15.12.2020 o 11:58, A. Filip pisze:

    >A to był antysemita? No to chyba dobrze, że go kontrolowali, z takimi
    >to nigdy nie wiadomo co zrobią...
    >W normalnym kraju policja powinna chronić normalnych obywateli przed
    >takimi ludźmi, rozpędzać demonstracje faszystów i wsadzać ich do
    >więzienia (ewentualnie wysyłać na leczenie), zamiast ich ochraniać.
    >Najwyraźniej obecnej milicji pokręciły się priorytety.

    Zaraz zaraz - bo nie zrozumialem.
    To dobrze policja zrobila z tym "antysemita" czy zle ?

    Czy tamta sprawa to byla tamta policja, a nie obecna ?

    Ale jak obecna policja przesladuje(*) "faszystki spod znaku
    błyskawicy" to jest niedobrze ? :-)

    * mam dziwne wrazenie, ze policja na poczatku to je ochraniala.
    Komendant im dobitnie powiedzial, czego sie od nich oczekuje, czy
    sprowadzili innych, skoro ci tydzien wczesniej slabo sie spisali ?

    J.