    Subject: Re: Jaki paragraf?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fd9c9eb$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 16 Dec 2020 11:30:39 +0100

    W dniu 16.12.2020 o 09:48, J.F. pisze:

    > A pociagniete dalej i zgloszone prokuratorowi ?
    > Albo choc komendantowi ?

    Bez różnicy. Oczywiście można w imie zasad i raz na 10 przypadków się
    uda (czego jestem poniekąd dowodem), ale wiesz. Nie każdy obywatel jest
    tak wyszczekany jak ja. Co do zerokratury to przypomnę, że szybciej
    umarzają niż same kulsoństwo. Gdyby nie złe tvn to i stachowiak by im
    płazem uszedł. Nie każdy ma siły i możliwości.

    Ja na przykład kiedyś wysłałem na stopchama kretyna wyprzedzającego na
    przejściu - nawet blisko było. Dzień jak co dzień. Z jednym wyjątkiem -
    50 metrów dalej stał kulson z lidarem i miał to w dupie. Pooprosiłem
    przy okazji o wyjaśnienie czemu policjant nie reagował na ewidentne
    wykroczenie i realne stworzenie zagrożenia. Przysłali dwa pisma - jedno
    że kolo przyjął mandat i nic więcej nie potrzebują. Drugie, ze policjant
    działał w ramach obowiązującego prawa i nic nie maja muu do zarzucenia.

    O tym jak mi karetki do teściowej nie chcieli przysłać też pisałem - sam
    dyrektor meditransa odpisał że nie mają nic do zarzucenia dyspozytorce i
    prawidłowo oceniła sytuację - mimo że napisałem, że po transporcie na
    sor i załatwieniu sprawy (noga w gips) zdecydowanie odmówili możliwości
    powrotu pacjentki prywatnym autem ze względu na możliwość urazów
    wtórnych. Już w gipsie. A ta idiotka kazała mi znosić babkę po schodach
    samodzielnie i się rozłączyła odmawiając ponania nazwiska lub numeru.

    --
    Shrek