eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: Patryk Włos <p...@i...peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Date: Thu, 16 Apr 2009 16:06:33 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 36
    Message-ID: <gs7e19$311$1@opal.icpnet.pl>
    References: <grofm8$6f1$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <gs23fh$3bd$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <2...@c...googlegroups.com>
    <gs29vg$idk$1@opal.icpnet.pl>
    <b...@y...googlegroups.com>
    <gs2vei$1brn$1@opal.icpnet.pl>
    <c...@k...googlegroups.com>
    <gs6slo$2iko$1@opal.icpnet.pl>
    <3...@r...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: c108-50.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1239890794 3105 62.21.108.50 (16 Apr 2009 14:06:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Apr 2009 14:06:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.12 (Windows/20080213)
    In-Reply-To: <3...@r...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:584850
    [ ukryj nagłówki ]

    >>>>>> To ja się akurat nie zgodzę. Pracodawca powinien musieć podać przyczynę
    >>>>>> - również przy umowie na czas określony.
    >>>>> Po co?
    >>>> Na potrzeby kolejnych pracodawców.
    >>> Przecież można zadzwonić, nie?
    >> Teoretycznie można, ale:
    >>
    >> 1. Jest to tracenie czasu każdego kolejnego pracodawcy - a mógłby tylko
    >> obecny pracodawca raz wpisać powód.
    >>
    >> 2. Za np. 2 lata mogą się zmienić numery telefonów, zwalniający
    >> przełożony będzie już mógł kontynuować karierę gdzie indziej, a za np.
    >> 15 lat w ogóle nie musi już być tej firmy, przełożony może już nie żyć itd.
    >>
    > A powiedzenie, że "papier zniesie wszystko" znasz? :) Dla mnie
    > zatrudnianie
    > osoby jest na tyle ważne, że nie szkoda mi czasu na telefon do innego
    > pracodawcy. Tak samo jak nie szkoda mi czasu na spotkanie z
    > potencjalnym
    > pracownikiem.
    > Szkoda za to czasu i pieniędzy na zatrudnianie ludzi na podstawie
    > papierka.

    Jak zatrudniasz jakichś speców, to ok.

    Ale jak zatrudniasz łebków do Call Center z rotacją np. 35% i polityką
    optymalnościową? Podpowiem: Ty, jako zatrudniający, będziesz miał
    nałożony przez przełożonych wręcz zakaz tracenia czasu na takie czynności.

    I głow się wtedy, jak się ustrzec przed kimś, kto np. 4 lata temu okradł
    pracodawcę.


    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1