eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych? › Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
  • Data: 2009-04-16 14:06:33
    Temat: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >>>>>> To ja się akurat nie zgodzę. Pracodawca powinien musieć podać przyczynę
    >>>>>> - również przy umowie na czas określony.
    >>>>> Po co?
    >>>> Na potrzeby kolejnych pracodawców.
    >>> Przecież można zadzwonić, nie?
    >> Teoretycznie można, ale:
    >>
    >> 1. Jest to tracenie czasu każdego kolejnego pracodawcy - a mógłby tylko
    >> obecny pracodawca raz wpisać powód.
    >>
    >> 2. Za np. 2 lata mogą się zmienić numery telefonów, zwalniający
    >> przełożony będzie już mógł kontynuować karierę gdzie indziej, a za np.
    >> 15 lat w ogóle nie musi już być tej firmy, przełożony może już nie żyć itd.
    >>
    > A powiedzenie, że "papier zniesie wszystko" znasz? :) Dla mnie
    > zatrudnianie
    > osoby jest na tyle ważne, że nie szkoda mi czasu na telefon do innego
    > pracodawcy. Tak samo jak nie szkoda mi czasu na spotkanie z
    > potencjalnym
    > pracownikiem.
    > Szkoda za to czasu i pieniędzy na zatrudnianie ludzi na podstawie
    > papierka.

    Jak zatrudniasz jakichś speców, to ok.

    Ale jak zatrudniasz łebków do Call Center z rotacją np. 35% i polityką
    optymalnościową? Podpowiem: Ty, jako zatrudniający, będziesz miał
    nałożony przez przełożonych wręcz zakaz tracenia czasu na takie czynności.

    I głow się wtedy, jak się ustrzec przed kimś, kto np. 4 lata temu okradł
    pracodawcę.


    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1