  • Data: 2009-04-16 14:00:06
    Temat: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Kwi, 11:10, Patryk Włos <p...@i...peel> wrote:

    > Teoretycznie można, ale:
    >
    > 1. Jest to tracenie czasu każdego kolejnego pracodawcy - a mógłby tylko
    > obecny pracodawca raz wpisać powód.
    >
    > 2. Za np. 2 lata mogą się zmienić numery telefonów, zwalniający
    > przełożony będzie już mógł kontynuować karierę gdzie indziej, a za np.
    > 15 lat w ogóle nie musi już być tej firmy, przełożony może już nie żyć itd.

    A powiedzenie, że "papier zniesie wszystko" znasz? :) Dla mnie
    zatrudnianie
    osoby jest na tyle ważne, że nie szkoda mi czasu na telefon do innego
    pracodawcy. Tak samo jak nie szkoda mi czasu na spotkanie z
    potencjalnym
    pracownikiem.
    Szkoda za to czasu i pieniędzy na zatrudnianie ludzi na podstawie
    papierka.

    Pozdrawiam,
    Wit