  • Data: 2009-04-16 14:41:59
    Temat: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Kwi, 16:06, Patryk Włos <p...@i...peel> wrote:

    > Jak zatrudniasz jakichś speców, to ok.
    >
    > Ale jak zatrudniasz łebków do Call Center z rotacją np. 35% i polityką
    [..]

    No ja pisałem z mojego bardzo subiektywnego punktu widzenia :).
    Nie zatrudniam łebków do call center... raczej ekspertów/speców.
    Nie jestem nadal przekonany do tego, żeby prawem zmuszać ludzi do
    przechowywania opinii wydawanych przez kolejnych pracodawców.
    Jakoś mi to pachnie Orwellem. No i jak powiedziałem, papier zniesie
    wszystko.

    Pozdrawiam,
    Wit