  • Data: 2008-09-15 16:34:50
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć komputer przed wizyta policji - Poradnik
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Sep 2008 17:25:17 +0200, PlaMa napisał(a):

    > A w tc nie jest tak, że można wskazywać pliki jako "hasła"?
    >
    > No właśni o to mi chodzi, przyznam się że jeżeli autor tego wątku
    > (Piotr?) udostępni gdzieś ten poradnik tak że będę wiedział że jest
    > dostępny ;) to z chęcią się z nim zapoznam. Czy można przy szyfrowaniu
    > całego dysku wskazywać pliki jako "hasła", czy zaszyfrowanie hdd mocno
    > spowalnia pracę komputera, czy po zaszyfrowaniu hdd nie będzie problemów
    > z działaniem GRUBa, AHCI itp rzeczy., czy to prawda że tc daje możliwość
    > tworzenia systemu podpuchy oprócz tego normalnie używanego... itd itd

    Jeśli nawet jest takie forum to nie pytaj o takie rzeczy bo to jest w
    dokumentacji i googlach - tylko się ośmieszysz.
    http://dyski.cdrinfo.pl/artykuly/truecrypt5/strona10
    .php

    Ja używam służbowo bo muszę - na notebooku muszę chronić służbowe dane.
    Do prywatnych rzeczy nie używam bo nie warto.

    Pozdrawiam,
    Henry