  • Data: 2007-04-18 14:37:41
    Temat: Re: Jak wysłać PIT-37 do Urzędu Skarbowego
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > Jak już to do urzędu właściwego ze względu na miejsce *zamieszkania*
    > w ostatnim dniu roku podatkowego, czyli 31.12.2006. A w praktyce do
    > tego, do którego poszedł ostatni NIP-3.

    Czyli jak jestem zameldowany w Poznaniu a mieszkam nawet bez
    tymczasowego zameldowania w Warszawie, tam zarabiam i mieszkam to pita
    ślę do US w Warszawie? Eeee... od kiedy? Dalej *Twoim właściwym US* jest
    US w Poznaniu. Czyż nie?

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl