  • Data: 2007-04-18 18:35:58
    Temat: Re: Jak wysłać PIT-37 do Urzędu Skarbowego
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    p09v <p...@o...pl> w
    <news:f05muv$o1d$1@news.lublin.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" napisał
    > tego, do którego poszedł ostatni NIP-3.
    > Przeczytaj sobie w KC co to jest miejsce zamieszkania i przemyśl to co
    > napisałeś.

    Art. 25. Miejscem zamieszkania osoby fizycznej jest miejscowość, w której
    osoba ta przebywa z zamiarem stałego pobytu.
    [...]
    Art. 28. Można mieć tylko jedno miejsce zamieszkania.

    i z ustawy o ewidencji ludności:

    1. Osoba posiadająca obywatelstwo polskie i przebywająca stale na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązana zameldować się w miejscu pobytu
    stałego.

    2. W tym samym czasie można mieć tylko jedno miejsce pobytu stałego.

    To po co US rozróżnia miejsce zamieszkania od miejsca zameldowania?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]