  • Data: 2007-04-18 14:53:04
    Temat: Re: Jak wysłać PIT-37 do Urzędu Skarbowego
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18.04.2007 Michał "Kaczor" Niemczak <k...@i...net> napisał/a:

    > Czyli jak jestem zameldowany w Poznaniu a mieszkam nawet bez
    > tymczasowego zameldowania w Warszawie, tam zarabiam i mieszkam to pita
    > ślę do US w Warszawie? Eeee... od kiedy? Dalej *Twoim właściwym US* jest
    > US w Poznaniu. Czyż nie?

    Jeśli mieszkasz w Warszawie, to podlegasz pod urząd w Warszawie. Co
    najwyżej dostaniesz grzywnę za niedopełnienie obowiązku meldunkowego, bo
    masz się zameldować tam, gdzie mieszkasz. ;-) To taki idiotyczny paradoks -
    urzędy i deklaracje 'dorosły' już do posługiwania się adresem zamieszkania,
    ale to nie ma znaczenia, bo adres zamieszkania powinien być adresem
    zameldowania. Bez sensu.

    W praktyce najprościej wysłać tam, gdzie się jest zameldowanym. Nikt wtedy
    w nic nie wnika.
    --
    Samotnik