  • Data: 2007-12-09 16:55:45
    Temat: Re: Jak wybic obywatelowi zglaszanie zdarzen na 07
    Od: "yur@s" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fjh4hu$ka0$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > "yur@s" <j...@m...ru> wrote
    >
    > Bo akurat do tego wykroczenia potrzbny jest pokrzywdzony, nie ma go to nie
    > ma wykroczenia.
    > Po drugie do skazania są potrzebne dowody, a jak ma się je znaleźć...?

    No wlasnie jak mozna obywatela zmuszac do czynnosci prawnych aby gdzies
    swiadczyl gdy nie mial na to ochoty.Mial prawo wezwac policje aby uciszyc
    delikwentow i nikt go nie zmusi aby swiadczyl w sadzie grodzkim brew swojej
    woli.

    > Jeśli czyn jest ścigany z urzędu, a większość tak ma, to jak zostanie
    > wszęte postępowanie to musi się toczyć.
    > To nie są sprawy cywilne, prywatnoskargowe czy karne wnioskowe, że możesz
    > się wycofać. Sąd czy urząd państwowy to nie Twoja prywata i ochota nie ma
    > nic do rzeczy.
    Nikt mnie nie zmusi do swiadczenia przeciwko ludziom ktorzy zaklocili cisze
    nocne ,prosilem tylko o interwencje i nic poza tym .Zaklocenie ciszy nocnej
    nie jest scigane z urzedu .Wyraznie to pisalem .
    Podejrzewam ze to jest nowy pomysl policji aby zniechecic ludzi do wzywania
    policji
    juras