  • Data: 2007-12-09 21:14:39
    Temat: Re: Jak wybic obywatelowi zglaszanie zdarzen na 07
    Od: "yur@s" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Marcisz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7c7374c2-87d0-4300-b0e7-cb386317d08d@w56g2000hs
    f.googlegroups.com...

    >Kto zostanie wezwany przed sąd, niech się stawi. Zawsze zeznawanie
    >jako świadek było obowiązkiem.

    >Z art. 51 kodeksu wykroczeń wynika, że jednak jest ścigane z urzędu.

    Jakos w tym paragrafie nie moge doczytac ze jako wzywajacy jestem zmuszony
    do skladania jakis zeznan. Wedlug mnie to policja idzie na latwizne
    podpierajac sie wymuszonymi zeznaniami.Mnie tylko interesowalo aby przestali
    strzelac rakietami i fajerwerkami pod oknami, data tych strzelan nie byla
    wlasciwa.Nastepnym razem odwroce sie jesli ktos bedzie potrzebowal wezwania
    policji i jakos wytrzymam te strzelania.
    juras