  • Data: 2007-12-09 17:56:53
    Temat: Re: Jak wybic obywatelowi zglaszanie zdarzen na 07
    Od: "yur@s" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fjh85q$r41$1@opal.icpnet.pl...
    > Ach, czyli chciałbyś zakablować niewygodnego człowieka w ten sposób, aby
    > on nie tylko nie miał szans na obronę, ale nawet nie wiedział, kto go tak
    > załatwił. Nie mam racji?
    >
    > To teraz wyobraź sobie, że coś podobnego ktoś zrobił Tobie - przyjeżdża
    > Policja i daje Ci mandat, że niby zakłócasz ciszę nocną - a na argumenty,
    > że nie zakłócasz, dostajesz odpowiedź, że mogłeś zakłócać wcześniej
    > (policjanci nie słyszeli, ale zgłoszenie było, więc pewnie ktoś słyszał).
    >
    > Pomyśl sobie, do jak wielkich nadużyć może doprowadzić taki system. Tego
    > właśnie chcesz?
    Nie dorabiaj mi "geby" za przeproszeniem,mam prawo konstytucyjne do
    wypoczynku i mam prawo do egzekucji tego prawa.Jakies insynuacje dotyczace
    zakablowania to moze przeginasz troche albo jestes tez osoba w jakis sposob
    zainteresowana.Nie bardzo rozumiem co chcesz powiedziec przez slowa "...
    ale nawet nie wiedział, kto go tak załatwił...'" .Dowcip polega na tym ze
    mam mizerne zainteresowanie kto zaklocil ten spokoj ,chce tylko ciszy ,tak
    trudno to zrozumiec.
    juras