eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak to jest z gwarancją na zakupiony sprzęt? › Re: Jak to jest z gwarancją na zakupiony sprzęt?
  • Data: 2008-09-03 23:20:15
    Temat: Re: Jak to jest z gwarancją na zakupiony sprzęt?
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ToMasz pisze:

    > gwarancja jest dobrowolnym dokumentem, w którym producent moze napisac
    > cokolwiek, byle nie ograniczało to praw konsumenta.

    Większość gwarancji ogranicza prawa konsumenta. Ale nie musisz jej używać.

    > Ty mozesz ( w wypadku awarii) zwrócic urządzenie SPRZEDAWCY powołujac
    > sie na niezgodność towaru z umową.

    True. Rękojmie też może użyć :)

    > Teraz najlepsze:
    > PODOBNO jak zniszczysz towar do pół roku, to SPRZEDAWCA musi Ci
    > udowodnic ze towar nie był wadliwy.(lub oczywiscie zwrócic pieniądze).

    To w ogóle durny zapis, po upływie pół roku sprzedawca może niby z góry
    nie przyjąć towaru bo "na pewno nie z mojej winy się popsuł"? Czyli po
    upływie 0,5y trzeba iść od razu ze stertą ekspertyz? Bzdura do kwadratu :)

    > Co wiecej, tak jak producent moze lub nie dać Ci gwarancje tak Ty mozesz
    > lub nie, ją przeczytac. tak mi powiedział rzecznik praw konsumenta.

    Tzn. dopiero rzecznik powiedział Ci że możesz nie czytać różnych rzeczy
    dorzucanych do kupowanego przez Ciebie towaru? :D

    > wiem ze to brzmi debilnie,

    Jak na razie debilnie brzmi tylko ta część mówiąca o pół roku (w sensie
    powinno to trwwaćcałe 12 [14 właściwie] miesięcy)

    > pytałęm o to na grupie jakis miesiac temu,
    > nikt mi nie udzielił konkretnej odpowiedzi.


    Źle pytałeś? Nie patrzyłeś do archiwum?


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1