  • Data: 2005-02-01 04:05:11
    Temat: Re: Jak sobie poradzic z adwokatem
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Daria wrote:
    > Bardzo prosze o porade bo juz stracilam cierpliwosc. Przeprowadzam sprawe w
    > Polsce o uznanie rozwodu orzrczonego w USA gdzie mieszkam. Poniewaz slub
    > bralam w Polsce Polski sad musi zatwierdzic rozwod. Wzielam adwokatke i dalam
    > jej pelnomocnictwo, ona ograniczyla sie do wyslania papierow z Lublina do
    > Warszawskiego sadu pobrala zaliczke i tyle. Podyktowala dwa zdania mojej
    > corce jak maja wygladac jeszcze dwa dokumenty ktore ma napisac moj byly maz.
    > I teraz, moj byly maz orlem nie jest tak napisal te dokumenty ze Polski
> [...]

    Wyślij jej pismo, że rezgnujesz z jej usług, cofnij jej pełnomocnictwo i
    zażądaj zwrotu wpłaconych pieniędzy.
    Oczywiście pewnie nic ci nie odda, ale może wówczas weźmie się do roboty
    i szybko napisze co trzeba.
    Skargę na nią zawsze możesz złożyć. Fachowcy na grupie powinni wiedzieć
    gdzie.
    Widze dwa rozwiązania. Napisz co to za pisma, moze ktoś na grupie ci
    pomoze, a drugie rozwiazanie to skontaktowanie sie z adwokatem, ktory
    nie unika czytania maili, i chetnie takie sprawy zalatwi po prostu
    szybko i bezbolesnie bez koniecznosci spotykania sie osobiscie.
    Oczywiscie jakies koszty wowczas beda, ale koszt napisania pism,to koszt
    porady prawnej i nie powinno bc wiecej niz 100 zl.
    No chyba, ze jet to bardziej skomplikowane.