    From: "Wiech" <w...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sędziowie rozumieją sprawiedliwość...
    Date: Wed, 29 Nov 2006 23:31:50 +0100

    news:ekl0po$rdg$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To znaczy? Jak ma się wykazać tą kulturą? No i czemu nie odniesiesz tego
    > do świadka? On nie musi być kulturalny?

    Przykro mi, ale jesli tego nie wiesz, to i ja ci tego nie wytlumacze...
    Niektorzy to wiedza, choc rzeczywiscie wydaje mi sie, ze ostatnio nie jest
    wiedza powszechna.

    > A może pokrzywdzony by robił to do czego zobowiązuje go ustawodawca?

    a czemuz to ustawodawca kaze karac dodatkowo pokrzywdzonego?

    > A to jakiś odlot. I co w związku z tym, że wiedzą? Wystarczy że powiedzą
    > że to nie oni?

    czytaj ze zrozumieniem, wiem ze nie powoluje sie na paragrafy, ale
    to chyba proste.
    Cytuję:
    "Oskarżeni chcieli by wreszcie wiedzieć, czy są winni, czy nie"
    odpowiedzialem, że
    ONI TO WIEDZA

    owszem nie wiedza czy sa uzna ich wine, ale to zupelnie inna sprawa...