    From: los <u...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Date: Thu, 12 Jul 2007 21:16:37 +0200
    <f6sto6$pqc$1@inews.gazeta.pl> <f6tj3i$3ln$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f6tmm9$i92$1@inews.gazeta.pl> <f6tqrb$g3u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f701a8$9ga$1@news.onet.pl> <f74t7a$59b$1@news.dialog.net.pl>
    <1etv3vasqimi1$.z86xfl722eau$.dlg@40tude.net>
    <f75208$94h$1@news.dialog.net.pl>
    <5...@h...pt>
    <o...@4...com>
    <f75os2$pma$1@news.dialog.net.pl>
    <5...@4...com>

    Circulus V. wrote:

    > OK, to jestem w stanie zrozumieć. Rozumiem w jakiś sposób nawet
    > tybetańskiego mnicha, który idąc odgarnia miotełką owady i robaczki ze
    > ścieżki, żeby broń Buddo któregoś nie rozdeptać.
    > Ale nie toleruję zakłamańców, którzy mięso jedzą, w skóry się ubierają,
    > skórzane torebki noszą, a święcie się oburzają na uśmiercenie nieznośnie
    > ujadającego psa lub nadmiernie rozmnożonych kociąt. Obłuda jak u Dulskiej.

    ja też ich nie toleruje. tu się zgadzamy.
    tylko z jednym ale. Otóż uśmiercanie ujadającego psa itd. z punktu
    widzenia nawet osoby noszącej skóry jest nieludzkie bo jak postawisz się
    na miejscu takiej osoby to ona zabija dla mięsa i skóry. czyli
    teoretycznie aby zapewnić sobie przetrwanie. to oczywiście tylko teoria
    bo w praktyce mamy o wiele lepsze materiały niż skóra i bez mięsa też
    jesteśmy w stanie się wyżywić. ale pewnych wręcz atawizmów nie jesteśmy
    w stanie się pozbyć.
    na szczęscie wydaje mi się, że z takiego podejścia do tej kwestii jest
    już bliżej do zaprzestania kupowania skór i mięsa niż z podejścia
    zabijam wszystko co mi przeszkadza łacznie z tym nieszczęsnym psem bo
    ... zupa była za słona.

    > I żeby to była jedynie ich nieszkodliwa fanaberia. Ale niestety nie jest, bo
    > ci psiarze w imię swojej spaczonej psiej ideologii terroryzują całe miasta
    > srając na skwerach, w parkach i na trawnikach, oraz puszczając luzem
    > zwierzęta, które mogą być groźne dla innych ludzi.

    tutaj też się z Tobą zgodzę. ale to chyba już z zupełnie innej beczki.
    chociaż zawsze wydawało mi się, że to psy srają a nie psiarze ;-)
    pozdr.
    los