  • Data: 2007-07-13 13:34:27
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f77nrg$b5g$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Bezpańskie psy nie żyją w dziczy tylko przy ludziach.

    Szopy tez zeruja w smietnikach, podobnie jak wiele innych zwierzat i to nie
    czyni ich "udomowionymi".

    > Ale rozumiem, że uważasz iż udomowiony pies mógłby żyć w dziczy bez ludzi.

    Ba, nawet wiecej. Z rok temu czytalam artykuł o tym jak to dzikie psy
    krzyzują sie z polskimi wilkami.

    > A ty znowu przyrównujesz zabijanie psów do zabijania ludzi.

    Nie, ja tylko uprzejmie zapytalam czy twoja genialna teoria ogranicza sie
    tylko do psow czy chcesz ja rozciagnac na inne gatunki
    .
    > Nie masz rozsądnego argumentu

    A ty?:) Sorry kolego, ale agument o szczekajacym 2 godziny psie jest wg
    ciebie rozsadnym usprawidliwieniem zabicia? To rzeczywiscie mamy rozne
    pojeca rozsadku.

    > Powiedz mi jeszcze tylko na koniec. Czy ty jesteś wegetarianką? czy
    > zjadasz mięso zwierząt?

    A chcesz mi zrobic gulasz z zabitego psa? :)

    > Jeżeli tak, to powiedz mi

    A jesli nie to mam ci zaspiewac?:)

    Angie